Email marketing

Email marketing je moćan alat digitalnog marketinga koji omogućava direktnu komunikaciju sa Vašim potencijalnim ili postojećim klijentima putem personalizovanih email poruka, informišući publiku o novostima, gradeći lojalnost i podstičući kupovinu.  

Kroz automatizovane  efikasne kampanje za promociju vaših proizvoda i usluga, možete slati ciljane poruke u pravom trenutku, štedeći vreme i novac.

Osobine

01

Direktan kontakt sa klijentima

  • Omogućava brzu, efikasnu i direknu komunickaciju sa velikim brojem Vaših klijenata istovremeno, dostavljajući im relevantne informacije.

02

Personalizacija

  • Slanje personalizovanih poruka koje se obraćaju svakom klijentu po imenu, porukama koje su prilagodjene interesovanjima klijenata.

03

Precizno ciljanje publike

  • Segmentiranje  liste primalaca i slanje prilagodjenih poruka različitim grupama potencijalnih i postojećih klijenata.

04

Automatizacija i segmentacija kampanje

  • Kreiranje serija poruka (kampanje) koje se šalju u unapred definisanim intervalima, odredjenim grupama klijenata, na osnovu odredjenih okidača, poput registracije, napuštanja korpe, kupovine i slično.
  • Kampanje se mogu prilagoditi različitim ciljnim grupama na osnovu njihovih interesovanja.

05

Podsticanje lojalnosti

  • Redovno slanje informativnih emailova održava Vaš brend u svesti klijenata i gradi odnos.
  • Periodične  kampanje pomažu  izgradnji dugoročnih odnosa s klijentima, povratkom starih kupaca i povećanjem prodaje.

06

Merljivi rezultati i analitika

  • Email marketing alati pružaju detaljne analize za praćenje rezultata i optimizaciju kampanja: praćenje statistike otvaranja emailova, praćenje klikova i konverzija.

07

Nizak trošak

  •  U poredjenju s drugim vrstama marketinga, email kampanje su veoma isplative što se tiče uloženog novca kao i uloženog vremena.

Implementacija

01

Prikupljanje email adresa

Pravimo listu email adresa, vodeći računa o segmentaciji klijenata prema demografiji, interesovanjima ili ponašanju.

Listu email adresa pravimo koristeći neke od sledećih metoda:

  • Kreiramo obrazca za prijavu na sajtu ili blogu. U obrazcu omogućavamo klijentima da izaberu teme koje ih zanimaju.
  • Nudimo besplatan resurs:  e-knjigu, vodič, popust, specijalna ponuda u zamenu za email adresu.
  • Podstičemo korisnike da učestvuju u nagradnim igrama putem prijave emailom.
  • Prijava za newsletter na sajtu,  korišćenje pop-up prozora na sajtu za prikupljanje emailova.
  • Ponuda popusta prilikom prve kupovine u zamenu za email.
  • Organizacija online seminara ili radionica uz prijavu putem emaila.
  • Prijave na Vašu mailing listu preko društvenih  mreža.
  • Postavljanje QR kodova koji vode do obrazca za prijavu u fizičkim prostorima.
  • Koristite offline metode: prikupljanje email adresa na dogadjajima, sajmovima i u Vašoj fizičkoj prodavnici.
  • Dodavanje obrazca za prijavu na stranici za plaćanje u online prodavnici.
  • Omogućavanje kupcima da se prijave na newsletter prilikom kupovine.
  • Korišćenje landing stranice za prikupljanje email adresa.
  • Kreiranje sadržaja na blogu koji motiviše posetioce da ostave svoj email kako bi dobio nastavak.
  • Omogućavanje jednostavnog odjavljivanja sa Vaše email liste.

 

02

Segmentacija email adresa - baza podataka

Od prikupljene liste primalaca pravimo bazu podata pomoću koje možemo da selektujemo klijente  po demografiji, interesovanjima i ponašanju.

03

Kreiranje strategije

Osmišljavamo plan email kampanje, uključujući ciljeve, učestalost i vrstu sadržaja.

04

Dizajn i pisanje poruka:

  • Kreiramo vizualno privlačne i relevantne emailove sa jasnim pozivom na akciju (CTA).
  • Emailovi čiji su sadržaji  prilagodjeni interesovanjima klijenata, i čiji izgled je optimizovan za prikaz na mobilnim uređajima.
  • U emailove uljučujemo linkove koji vode do Vašeg web sajta,

05

Automatizacija kampanje

  • Postavljamo pravila za automatizaciju, kao što su slanje emaila po prijavi ili nakon kupovine.
  • Kreiramo automatizovane kampanje, postavljamo automatizovane email sekvence za dobrodošlicu novim pretplatnicima, podsetnike za napuštene korpe i druge važne dogadjaje koji se dešavaju na sajtu.

06

Analiza i optimizacija

Pratitmo performanse kampanja, analiziramo rezultate i unapredjujemo sadržaj na osnovu prikupljenih podataka.

Pratimo rezultate i optimizujemo kampanje: redovno analiziramo statistiku kampanja i vršimo optimizaciju kako bi poboljšali rezultate.

Što detaljnije popunite upit nakon čega ćemo pripremiti ponudu za Vas i zakazati online sastanak: