Reklamiranje preko društvenih mreža

Omogućava ciljano oglašavanje vaše ponude, direktno dopirući do publike na platformama: Facebook, Instagram ili YouTube.

Osobine

01

Precizno ciljanje publike

na osnovu demografskih podataka, interesovanja ili ponašanja, što garantuje da vaše reklame dopiru do prave publike.

02

Prilagodljiv budžet za oglašavanje

omogućava i malim i velikim firmama da koriste reklamiranje, uz optimizaciju troškova za maksimalni povraćaj investiranog.

03

Raznovrsnost formata sadržaja

kao što su slike, video snimci, priče (stories), karuseli i reklame uživo, kako biste privukli pažnju publike.

04

praćenje učinka kampanje

omogućava prilagodjavanje strategiju za što bolje rezultate.

Implementacija

01

Definisanje ciljeva kampanje

jačanje prepoznatljivosti brenda, povećanje prodaje, privlačenje novih pratilaca ili nešto drugo.

02

Odabir platforme i ciljane publike

društvena mreža koja najviše odgovara vašoj publici i poslovnim ciljevima, uz detaljno definisanje ciljne grupe na osnovu demografskih i interesnih parametara.

03

Kreiranje vizuelno privlačnog sadržaja

prilagodjenog odabranoj platformi, s jasnim pozivom na akciju (CTA) koji podstiče kupovinu ili drugo angažovanje.

04

Postavljanje kampanje i optimizacija budžeta

vremenskog trajanja i strategije za maksimalni uspeh.

05

Analiza rezultata i kontinuirano unapredjenje

praćenje metrike, stope angažovanja, konverzije, prilagodjavanje kampanje na osnovu povratnih informacija kako biste postigli optimalne rezultate za vašu firmu.

Što detaljnije popunite upit nakon čega ćemo pripremiti ponudu za Vas i zakazati online satnak: